حقوق و مزایای جنسی، …/ طنز سیاسی از/ حمید رضا رحیمی

Spread the love
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page

طنز سیاسی

حمیدرضا رحیمی

www.hazl.com

حقوق و مزایای جنسی

فدوی با همه ی خرفتی تاریخی خود سرانجام دریافت که چرا خداوند تبارک و تعالی مرد است و حقوق و مزایای جنسی نایبان بلامنازع او برزمین، تا چه مایه گسترده است. اگر به آیه هایی که از کیهان چاپ دارالخرافه نقل می شود توجه بفرمائید، هم به عرض فدوی می رسید و هم در می یابید که منظور از حقوق و مزایای جنسی، برنج و روغن و بنشن خانواده نیست!

آماده باش دائمی!

“یکی از حقوق مردان بر زنان به عنوان حسن تبعل (۱) آنست که زن خود را همواره در حوزه ی مسائل جنسی آماده نشان دهد مگر در مواردی که دین از آن بازداشته است. البته در همان موارد خاص و ممنوع نیز به اشکال دیگرخود را در معرض بهره برداری جنسی قرار دهد و زمینه های استمتاع شوهر را فراهم آورد به گونه ای که مرد هیچ احساس کمبود و نیاز جنسی نکند. این آماده باش هر چند که در آیه ی ۵۷ سوره ی نور نیز بیان شده ولی در روایات به شکلی مشخص مطرح شده است. در بسیاری از روایات براین نکته تاکید شده که زن می بایست همواره در حالت آماده باش دایم جنسی باشد! ”

پایان نقل قول

فدوی از ورود به بحث ماهوی در پیوند با تقریرات روزنامه ی برادر حسین (ع) شریعتمداری استاد سابق دانشگاه اوین (بازجوی زندان- م) خودداری لکن در حاشیه اشاره می کند که با توجه به توصیفی که در بند فوق به عمل آمده، شماره ی آیه باید ۹۱۱ باشد! نه ۵۷.

باری- به گزارش کیهان چاپ دارالخرافه، مطلب فوق برای محکم کارى ، طی روایت زیر به توشیح پیامبر گرامی (ص) نیز رسیده است:

در روایت است که زنی از پیامبر (ص) درباره ی حقوق شوهر پرسید آن حضرت فرمود:

“ولاتمنعه نفسهآ و ان کانت علی ظهرقتب” یعنی بر زن است که خود را از شوهرش باز ندارد و بگذارد تا وی از او کام بگیرد حتی اگر بر روی کوهان شتر باشد! ”

پایان نقل قول

همین جا و با اغتنام فرصت عرض می کند که این روایت معتبر، پاسخ دندان شکنی است به آن دسته از معاندینی که می گویند آن حضرت معجزه ای ندارد!… با این همه، از آنجا که فدوی آمار مومنینی را که از صدر اسلام عزیر تاکنون، به علت کام گرفتن از زن روی کوهان شتر، ضربه مغزی شده اند را در اختیار ندارد، لذا به خوانندگان این سطور قویاً توصیه می کند که این روش را امتحان نفرمایند و گرنه “بنده مسئول آن نخواهم بود”!

باری- دامنه ی حقوق و مزایای جنسی مومنین، البته منحصر و محدود به جستارهای فوق نیست و در مواردی بر عبادات و طاعات ایشان مقدم و گاه حتی موجب تعطیل و یا دست کم تغییر آن نیز می شود:

“زنان می بایست به هر شکل که شده رضایت شوهر را به دست آورند. از این رو شوهر در اندیشه و تصویر اسلامی چون پروردگار صاحب حق و مالک شمرده شده و از جایگاه بلندی برخوردار می باشد. زن برای به دست آوردن و خوشنودی خدا نمی بایست نمازهای بسیار و یا طولانی بخواند و یا روزه های مستحبى بگیرد! همین کار را می تواند با رضایت شوهر به دست آورد و از پاداش آن بهره مند گردد! از این رو در اسلام جز نمازهای واجب و آن هم در خانه از آنان خواسته نشده و حتی نهی شده است که زنی نمازش را طولانی کند و شوهر را سر کار بگذارد! و خود را در کنار شوهر ننشاند و عشوه نکند!…”

پایان نقل قول

حسن ختام این مقال، فرمایش حضرت امام باقر به نقل از همان منبع است، که واپسین تردید فدوی را در این باب که خداوند تبارک و تعالی مرد است، به شرح زیر تبدیل به یقین فرمود:

“زن برای رضا و خشنودی خدا تنها رضایت شوهر را اصل قرار دهد، با این کار است که رضایت و خشنودی خدا را نیز به دست می آورد و اگر شوهر خشمگین شود، خشم الهی را نیز به دنبال خواهد داشت!..”

زیاده عرضی نیست.

والله الموفق و المعین

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی !..

تا درودی دیگر، بدرود

یادداشت:

۱- تبُعل: شوهر داری

خواجه نصیر فرماید: سبیل زنان در تحری رضای شوهران و وقع افکندن خود را در چشم ایشان ۵ چیز بود: حسن تبعل و احتراز از نشوز.و مراد از نشوزNosuz (فقه و حقوق) عدم اجرای وظایف زوجیت از طرف زن بدون وجود مانع شرعی و قانونی که در این صورت استحقاق نفقه نخواهد داشت.

به ترتیب نگاه کنید به جلد سوم و هشتم فرهنگ بزرگ سخن دکتر حسن انوری صفحات ۱۶۰۹ و ۷۸۳۶

 

از خاطرات دارالمجانین (۲)   

فدوی گفتن ندارد که شدیداً اهل کارهای خداپسندانه و عام المنفعه است.وی نه تنها به بیمارستانها،بلکه به تیمارستانها هم سر می زند و از چیزهای عمدتاً مُستبعد و حیرت آوری که بیماران و روان پریشان می گویند یا می بینند، یادداشت بر می دارد تا در مجالی، برای انبساط خاطر خوانندگان محترم ضدانقلاب،منتشر کند؛ باری برای دستگرمی، به برخی که در پی می آیند، بقول عوام for free نگاه کنید و لذت اش را برید!:

سوال: مویی که از زن جدا شده و روی فرش افتاده اگر نامحرم ببیند و دست بزند چه حکمی دارد؟

در این زمینه بین فقها اختلاف نظر است، برخی از فقها (حضرات آیات خامنه‌ای و نوری همدانی مد ظلهما) می‌گویند بنا بر احتیاط واجب باید از نگاه و لمس موی جدا شده از نامحرم اجتناب شود و برخی (حضرات آیات سیستانی و هادوی تهرانی. مدظلهما) نیز معتقدند اگر به قصد لذت نباشد، اشکال ندارد.

پاسخ مراجع عظام تقلید نسبت به این سوال، چنین است:

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی):

احتیاط واجب آن است که به موى جدا شده نگاه نشود.

حضرت آیت الله العظمی سیستانی (مد ظله العالی):

حرام نیست.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی(مد ظله العالی):

در فرض سوال، دست زدن خلاف احتیاط است.

 

بهمین سادگی نیست،ادامه دارد !

بعدالتحریر

یک ناظر آگاه که نخواست نام اش تاانقلاب بعدی(عج) فاش شود به خبرنگار فقهی فدوی گفت که پرسشگران نیز از بیمارانی هستند که ظاهراً معالجه و مرخص شده اند !

 

طنز تصویری  

مراد فدوی از طنز تصویری در این جُستار،کاریکاتور نیست چرا که کاریکاتورخود دارای شخصیت مستقلی در حوزه ی طنز است و احوط آنست که به آن ،جداگانه پرداخت!. در تبیین این نوع ،یعنی طنز تصویری  از منظر فدوی ،می افزاید که شما ممکن است در روز، به تصویر و یا تصاویری بر بخورید که در دسترس همگان و از آن میان شما باشد ،ولی باز هم ممکن است برای رهگذر،معنای مهمی نداشته و یا، پرسشی را نیز بر نیا نگیزد. همین تصویر اما،چنانچه در تیر رس نگاه طنز پردازان قرار گیرد ، می تواند معنا و مفهومی، سوای آنچه که تصویر اراده می کند، پیدا  و گاه حتا سرنوشت مفهومیِ تصویر نیز، بکلی تغییرکند.فدوی برای ملموس کردن این تئوری،دوسه مستوره را در پی می آورد و خوانندگان محترم ضدانقلاب را به قاصم الجبارین می سپارد:

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *